2015. november 5., csütörtök

KKT 1 - Kedvenc Könyves Tetoválások (1)

Sokat gondolkodtam hogy kéne megint valamit csinálni, ami nem kritika és hát mint olyan ember, aki maga is szeretne beszerezni egy ilyen kis csodát, magától értetődött, hogy hát na! Csináljuk.
Két csoportba szedtem a tetoválásokat, a mostani bejegyzésben a kicsi, cuki, elrejthető darabokat láthatjátok, míg a következő a nagyobb, merészebb, mondhatni bevállalósabb tetkók.

#1 Ha úgy érzed, hogy a munkád, vagy életviteled nem engedi a nagy tetoválást, de te igaz könyvmoly vagy, és ezt örökre meg akarod jelölni, vagy ha csak be akarsz inteni a családodnak, de nem akarod, hogy kitagadjanak, vagy csak szimplán kell egy kis lázadás, hát ez a tökéletes. Kicsi, cuki, jól elrejthető és mi mutatja jobban könyvek iránti szereteted, mint egy könyv?!




#2 Bár ez nem olyan pici, de én még ezt is az elrejthető és szolid kategóriába sorolnám. És hát azért Micimaci.

#3 Pár sor tökéletesen kifejezheti mit is érzel.

#4 Egyik személyes kedvencem. És milyen igaz. Aki sokat olvas ezer életet is megél egy emberöltő alatt.

#5 Szerintem ehhez nincs mit hozzáfűzni. Ez így tökéletes!

#6 Ismét csak nem olyan nagyon pici, de továbbra is remek.

#7 Kézre és lábra egyaránt rakható csodás.


#8 Bevallom őszintén, nem tudtam megállapítani hol is van ez de aranyos.

Ha kedvet kaptatok valamelyikhez, vagy esetleg nektek is van várjuk hozzászólásban akár a képet, vagy csak pár szót. Hamarosan jövök a nagyobb és merészebb darabokkal. Addig is jó olvasást.

- N. J. Erceys -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése