2015. szeptember 6., vasárnap

Szösszenet - Oldtimerek

Tegnap is alkottam, szokásomhoz híven. Hallgattam a rádiót, és éppen elcsíptem benne, hogy szombaton Kadafalván veterán autós/motoros találkozó lesz, ami egész napos programnak van beígérve.

Engem amúgy is érdekelnek az ilyen járgányok, főleg, ha oldtimerek. Úgyhogy nem sokat variáltam, gyorsan felöltöztem, és már indultam is.

20 perc volt az út, de hát ki törődik vele, ha régi kocsikat láthat? Ez minden pénzt megér!
Meg is érkeztem a helyszínre végül, csak volt egy bibi. Rajtam kívül teljesen kihalt volt a környék. Pedig biztos jó helyen jártam.  A helyszín stimmelt, a nap is, mégse tudtam megmondani, hogy miért nincs itt senki rajtam kívül.

Jobb ötlet híján bementem a helyi kocsmába (mert innen a legtutibbak a hírek), és megkérdeztem a csapost, hogy mondja már meg, most én vagy a hülye, vagy én vagyok a hülye?
-          - Te vagy a hülye! – felelte.

Ugyanis a veterán járgány találka nem most szombaton van, hanem jövő héten lesz.

Ezentúl  az elejétől fogom meghallgatni az összes rádióhírt. Még az időjárás jelentést is (napos idő lesz, de a hülyékre esni fog!).


(A délután folyamán felkerül a már beígért játékajánló is.)


- C. J. DeWitt -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése