2015. szeptember 14., hétfő

Gameplayajánló - Beyond: Two Souls

Azok számára készült ez a cikk, akik nem tudnak mit kezdeni magukkal az unalmas estéiken.
Én is hasonló körülmények között akadtam rá erre a játékra, szerencsétlenségemre csak Playstationre jelent meg, és mivel é nem rendelkezek vele, ezért maradt a végigjátszás.
Néhány hónapja találtam rá, és pár este alatt végig is néztem a játék végigjátszását, amit meglepően hasznos esti elfoglaltságnak tartottam.
Ez pedig ne más, mint a GsHungary által feltöltött Beyond: Two Souls végigjátszás.



Aki eddig nem volt tisztában a végigjátszás fogalmával, annak nagyjából most el is magyaráznám a lényegét:
Egy, vagy több ember végigjátssza az adott játékot, amit közben rögzít, majd ezt feltölti egy videómegosztó portálra.
Hogy ennek mégis mi a lényegi funkciója?
Az, hogy ha te nem tudod megvenni a játékot, vagy a géped nem elég erős, hogy elfutassa, esetleg nem rendelkezel a megadott konzollal, amire kiadták (lásd. az én esetemben), de mégsem szeretnél lemaradni róla, ezért ilyen formában is végig tudod követni a cselekményét. Vagyis a más által játszott játéknak te is részese lehetsz.
Ilyen formában azoknak végigjátszásoknak van értelme igazán, ahol a játéknak erős történetközpontúsága van. Egy korábbi cikkemben már kitértem a Life is strangere, és akinek az a játék tetszett, biztos vagyok benne, hogy ezt is nagyon szimpatikusak fogja találni.
A történetről pár szóban: Hasonlóan Max történetéhez, ez is egy interaktív dráma, de itt Jodieval kalandozhatunk és fejthetjük meg, hogy milyen kacsoltban áll egy bizonyos Aidennel, egy szellemmel, aki segíteni próbál neki.
A játék és az átvezető videók nagyjából egálban állnak, szóval egy interaktív filmként is fel lehet fogni. De tekinthető egy több órán át tartó filmnek is, aminek komoly története van.

Nem is húzom tovább a szót, itt megtaláljátok az első részt (az egyébként már befejezett végigjátszásból). Mindenkinek kellemes időtöltést kívánok!



- C. J. DeWitt -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése