2015. augusztus 20., csütörtök

Fagyi Book Tag

Az első Book Tag amit meg akartam csinálni a zombis volt de mivel nem vagyok otthon a könyvecskéim közelébe így ezzel kezdek :)

1, Mogyorókrém- egy hosszú könyvsorozat, amit tényleg el akarsz olvasni, de mindig csak halogatod
Cassandra Clare - A végzet ereklyéi sorozat. mióta tudomást szereztem róla el akarom olvasni de valahogy soha nem jutok el odáig csak halogatom :/

2, Csokoládé- egy könyv, amit bármikor újra tudsz olvasni
Számomra ilyen a Szakítópróba Cora Carmack-től. egyszerűen imádtam azt a könyvet és nem mellékesen a folytatást is. Viszonylag rövid de kerek történet vicces és romantikus. Ha egy kis kikapcsolódásra és  megszokottra vágyom ez az! 
3, Pisztácia- egy könyv zöld borítóval
 Jennifer L. Armentrout - Obszidián . Ugyan nem egy rikító zöld de attól még zöld. Ez a könyv az amit jelenleg is olvasok és erről is jön majd a későbbiekben kritika vagy mifene
4, Eper- egy könyv egy nagyon édes románccal
Ezen nagyon sokat gondolkodtam de egy olyan könyv se jutott eszembe ami kifejezetten a nagyon édes és ragadós románcról szólna, talán esetleg egy klasszikus kedvenc ami Shakespeare Rómeó és Júliája. 

 5,
Citrom- egy könyv keserű befejezéssel
Ez nekem egyértelműen Richelle Mead: A halál csókja. Ugyanis a teljes sorozatban minden egyes könyv végén ezt leszámítva úgy éreztem hogy ugyan a teljes történetnek nincs vége de egy kis story szép lezárása azért ott van. Ennél azonban borzadályos vége lett és komolyan elgondolkodtam hogy nem is olvasom tovább de csak rávettem magam. 

6, Menta- egy gyerekkönyv, amit szeretsz
Pöttyös Panna kalandjai örök kedvenc számomra. Imádtam mióta tudok olvasni :)

7,Vanília- a kedvenc klasszikusod
Moliere - Tartuffe című műve valahogy megfogott engem és meg is tartott mert azóta is háromszor elolvastam hogy feladta a magyar tanát :) 

8, Tejszínhab- az egyik leghosszabb könyv, amit olvastál
Stephenie Meyer - Breaking Dawn vagyis a Twilight saga negyedik része a hajnalhasadás :) ez volt a leghosszabb könyv amit eddig olvastam :)




Ennyi voltam mára :) Véleményeteket írjátok meg kommentbe :)

- N. J. Erceys -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése